نمایش نوار ابزار

زاهدی درگذشت «پرفسور جلال‌­الدین رحمت» بنیان گذار موسسه اهل بیت (ع) اندونزی را تسلیت گفت

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در پیامی به خانم نهایت الاوافره رئیس گروه دوستی پارلمانی اندونزی و ایران درگذشت پروفسور جلال الدین رحمت بنیانگذار موسسه اهل بیت علیهم السلام در اندونزی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در پیامی به خانم نهایت الاوافره رئیس گروه دوستی پارلمانی اندونزی و ایران درگذشت پروفسور جلال الدین رحمت بنیانگذار موسسه اهل بیت علیهم السلام در اندونزی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد :

سرکار خانم نهایت الاوافره

رئیس محترم گروه دوستی پارلمانی جمهوری اندونزی و جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

خبر ارتحال دانشمند فاضل جناب آقای جلال الدین رحمت، بنیان گذار موسسه «اهل بیت» علیهم السلام موجب تألم و تأثر فراوان  اینجانب گردید.

شادروان پرفسور جلال‌­الدین رحمت، در طول عمر با برکت خود توانست با همگرایی فرهنگ و اخلاق اسلامی، جامعه مسلمین را به نگرشی بدیع نسبت به اسلام و معرفت اسلامی سوق داده و همواره برای امت اسلامی الگویی در مسیر تحقق وحدت به شمار آید.

اعتقاد راسخ دارم؛ فقدان این اندیشمند ضایعه­ای برای جامعه مسلمین به­ویژه مسلمانان اندونزی خواهد بود.

به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی و به نمایندگی از همکارانم در مجلس شورای اسلامی ایران، صمیمانه­ترین مراتب تسلیت و همدردی را به سرکارعالی، نمایندگان محترم پارلمان و جامعه مسلمانان اندونزی تقدیم می­دارم.

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان آن فقید جنت مکان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم./

محمدمهدی زاهدی

رئیس گروه دوستی پارلمانی

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی.