نمایش نوار ابزار

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در جوار سید شهدای مقاومت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین گرامیداشت 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهار داشت: خدا را شاکریم که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و ملت بزرگ ایران امروز با حضور معنادار خودشان در فضاهای گوناگون یاد و خاطره انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز این مراسم در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود گفت: امروز می‌خواهم نکاتی را مطرح کنم که به نوعی نگاه به انقلاب از منظر نگاه به مکتب و سیره شهید سپهبد قاسم سلیمانی عزیز باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قرآن کریم سه اصل تغییر ناپذیر داریم عنوان کرد: یک اصل اللهی این است که فلسفه خلقت انسان براساس آزمایشات اللهی و آثار مترتب بر آن است و خداوند کسی را از این اصل استثنا نکرده است حتی پیامبران اللهی را.

حاجی‌بابابی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد+ تصاویر

در این آیین محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کردند.

به گزارش تسنیم حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه مراسم صبح امروز گرامیداشت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان است.

استان کرمان , کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/511/ش