نمایش نوار ابزار

کرمانی‌ها از سرعت پایین و کیفیت قطارها گلایه دارند

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قطارها و کوپه‌های خوب به استان کرمان نمی‌آید بنابراین سرعت حرکت قطارها کم است و مردم در این زمینه گلایه‌مند هستند و باید قطارها و کوپه‌های مجهز در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی صبح در آیین افتتاح طرح‌های فرودگاه‌های استان کرمان با حضور وزیر راه  شهرسازی اظهار داشت: تکمیل جاده کرمان راور دیهوک مورد موافقت دولت قرار گرفته است و باید این پروژه انجام شود، زیرا 220 میلیارد تومان بدهی به پیمانکار داریم و با ماده 56 می‌توان مشکلات را رفع کرده و پروژه را طی دو سال آینده بعد از 12 سال افتتاح کنیم.

وی بیان داشت: کرمان جزو استان‌های پرحادثه در تصادفات است زیرا نقاط حادثه‌خیز زیادی داریم و از وزیر راه می‌خواهیم در سفر امروز به استان کرمان دستور ویژه برای رفع این نقاط را بدهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: قطارها و کوپه‌های خوب به استان کرمان نمی‌آید بنابراین سرعت حرکت قطارها کم است و مردم در این زمینه گلایه‌مند هستند و باید قطارها و کوپه‌های مجهز در اختیار مردم قرار گیرد.

زاهدی با اشاره به اینکه زیرگذر روبه‌روی باغ شاهزاده ماهان نیاز به حمایت ویژه دارد، اضافه کرد: توسعه استان کرمان در حوزه صنایع به ویژه فولاد بالاست و طی سال‌های آینده کرمان تبدیل به قطب فولاد کشور می‌شود بنابراین نیاز جدی به احداث خط دوم کرمان تهران داریم.

وی از وجود مشکل در پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان خبر داد و افزود: پیمانکاران با وجود گرانی مصالح ساختمانی دیگر نمی‌توانند پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل کنند و از آن طرف مردم هم باید خانه‌های‌شان را تحویل بگیرند