نمایش نوار ابزار

کار فرهنگی ۸۰ درصد ایده و تفکر است و ۲۰ درصد اجرا

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کار فرهنگی ۸۰ درصد ایده و تفکر است و ۲۰ درصد اجرا، گفت:‌ باور کنیم که مردم به دنبال ولنگاری نیستند، مگر می‌شود فرهنگ و تمدن چند هزار ساله را نادیده گرفت.

محمدمهدی زاهدی با اشاره به فاصله بین فرهنگ رسمی و فرهنگ عمومی در جامعه گفت: ملت ایران، ملتی با تمدن چند هزار ساله است و مردم ایران ذاتا زیبایی را دوست دارند و شیک پوش هستند، حالا یک جریانی، حرکت‌هایی انجام می‌دهد لیکن این تلاش‌ها برخلاف فرهنگ ملی و سلیقه اکثر ایرانی‌ها است.

در مقابل چهارشنبه‌های سفید، بیائیم پنجشنبه‌های مهربانی، جمعه‌های پرنشاط یا شنبه‌های باانگیزه را طراحی کنیم

باید نگران کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی کشور بود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شوری اسلامی ادامه داد: یک روز چهارشنبه سفید را مطرح می‌کنند و روز  بعد عنوانی دیگر؛ اما نباید نگران این قبیل حرکت‌ها باشیم، بلکه باید نگران کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی کشور بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای  اسلامی با تاکید بر اهمیت و وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مورد افزود: آقایان بنشینند و فکر کنند، از خود جوانان و دانشگاهیان نظر بخواهند؛ مثلا در مقابل چهارشنبه‌های سفید، بیائیم پنجشنبه‌های مهربانی، جمعه‌های پرنشاط یا شنبه‌های باانگیزه را طراحی کنیم.

کار فرهنگی ۸۰ درصد ایده و تفکر است و ۲۰ درصد اجرا

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کار فرهنگی ۸۰ درصد ایده و تفکر است و ۲۰ درصد اجرا، تصریح کرد: ‌ باور کنیم که مردم به دنبال ولنگاری نیستند، مگر می‌شود فرهنگ و تمدن چند هزار ساله را نادیده گرفت؟/

دیدگاه ها