نمایش نوار ابزار

مکتب شهید سلیمانی، منشور وحدت و انسجام ملی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مکتب شهید سلیمانی را منشور وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: عمل به وصیت نامه حاج قاسم به ویژه از سوی مسئولین و فعالین سیاسی و احزاب، کشور را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در آستانه اولین سالگرد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی منشور وحدت و انسجام ملی بوده و حاج‌قاسم به دور از هرنوع وابستگی حزبی و سیاسی تنها در خط انقلاب گام برداشت و خود را سرباز ولایت نامید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: سردار سلیمانی بر اخلاص در عمل و حفظ ارزش‌ها و التزام عملی به ولایت فقیه تأکید داشت و شرایط احراز مسئولیت در جمهوری اسلامی را خدمت بی وقفه به مردم  می دانست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، ساده زیست و مردمی بود و حضور در بین مردم و گوش دادن به درد و دل های آنها و رسیدگی به مشکلات آنها را در رأس کار خود قرار داده بود، گفت: توصیه اکید ایشان به مسئولان، خدمت به مردم در هر لباس و جایگاهی بود.

زاهدی با بیان اینکه یک سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و ملت ایران بیدارتر و مصمم تر از هر زمان پا در میدان گذاشته اند و هر کس در حد توان خود برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تلاش می کند و می خواهد به نوعی از رشادت های آن بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی قدردانی کند، این همدلی را مایه مباهات دانست که ملت بیدار ایران اسلامی اینگونه برای سرباز بزرگ ولایت ابراز محبت و دِین می کنند و می خواهند یادش را بزرگ و زنده نگه دارند.

وی اضافه کرد: نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان، ملت های بیدار در تدارک بزرگداشت سالروز شهادت این بزرگمرد هستند و شاهد هستیم که کوچه ها و خیابان ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آکنده شده از تصاویر سید شهدای مقاومت و خود نشان می دهد مکتب شهید سلیمانی در تمام جهان گسترش پیدا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: اکنون که به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم، احزاب سیاسی حول مکتب حاج قاسم فعالیت ها و راهبردهای خود را پیش ببرند و بدانیم که حفظ و پیشرفت نظام بر همه منافع الویت دارتر است و همگی باید برای عزت و اقتدار ایران، با تمام توان به میدان بیایند تا در رقابتی سالم، انتخاباتی پرشور رقم بخورد./