نمایش نوار ابزار

امنیت حاکم بر استان کرمان، آرامش خاطر سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری ها بزرگ اقتصادی

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس: ظرفیت صنایع بزرگ استان کرمان و خیرین حوزه امنیت، برای تامین نیازهای نیروی انتظامی پای کار بیایند.

محمد مهدی زاهدی در نشست شورای فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان و در حاشیه آیین تحویل 97 دستگاه خودرو جدید به ناوگان خودرویی پلیس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی استان کرمان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: با تدابیر نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی و نظامی، و علیرغم تهدیدهای بسیار زیاد، سطح امنیتی بسیار خوبی در استان کرمان حاکم است.

وی با بیان اینکه به دنبال ملاقات مجمع نمایندگان استان کرمان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز 97 دستگاه خودرو به نیروی انتظامی استان هدیه شد گفت: سردار اشتری قول مساعد دادند تا در دی‌ماه نیز کاروان بعدی خودرویی به نیروی انتظامی استان اعطا شود و امیدواریم که این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌توان با کمک صنایع بزرگ استان و خیرین حوزه امنیت نیازهای نیروی انتظامی استان تأمین شود افزود: باید همه احساس مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه امنیت به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان نیز آمادگی کامل دارد تا با کمک صنایع بزرگ و مجمع خیرین حوزه امنیت برای تأمین نیازهای نیروی انتظامی کمک کند که در حقیقت کمک به مردم استان است گفت: امنیت مقوله مهمی استو با وجود امنیت، اشتغال بهتر شده و مردم آرامش روحی و روانی پیدا می‌کنند و در سایه امنیت است که اقتصاد رشد کرده و شکوفا می‌شود.