نمایش نوار ابزار

تجهیز ناوگان خودرویی پلیس استان کرمان+گزارش تصویری

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۹۷ دستگاه خودرو با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به ناوگان خودرویی پلیس استان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در آیین تحویل ۹۷ دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی پلیس استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان و محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: استان کرمان با داشتن محورهای کوهستانی و وسعت کویر نیازمند تجهیزات کامل برای پلیس است.

وی با بیان اینکه این وسعت استان باعث استهلاک خودرویی در مأموریت‌های مختلف نیروی انتظامی می‌شود گفت: همواره از استان‌هایی هستیم که از این بابت هزینه زیادی متحمل ناجا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ناجا با بیش از یک هزار و ۳۰۰ خودرو در سطح استان اجرای مأموریت دارد افزود: در شرایط اقتصادی سختی هستیم و با این شرایط کمک ناجا بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: با عنایت سردار اشتری فرمانده ناجا و معاونت آماد و پشتیبانی ناجا ۹۷ دستگاه خودرو نو و جدید با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به استان کرمان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

سردار ناظری با اشاره به اینکه در سال گذشته در جلسه شورای تأمین استان قول همکاری و تجهیز خودرویی نیروی انتظامی استان را دادند گفت: در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با سردار اشتری نیز این موضوع پیگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: نوسازی خودروهای موجود نیروی انتظامی نیز در دست اقدام است تا در عملیات‌های پلیس در حوزه‌های مختلف در استان کمبودی نداشته باشیم.