نمایش نوار ابزار

زاهدی: باید مکتب شهید سلیمانی را برای جوانان خود و دیگر کشورها تبیین کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نظام های فکری مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: باید نظام های منظومه مکتب شهید سلیمانی را استخراج و برای نسل جوان کشور و جوانان سایر کشور ها تبیین کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدوارم ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه رییس جمهور رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرایی کند، ضمن تشکر از کادر درمانی کشور باید بگویم این مجاهدان عرصه سلامت تحت فشارهای روحی جدی قرار دارند که باید سنگینی این بار را از روی دوش آن ها کاهش داد، این امر صرفا با اتخاذ سیاست های سختگیرانه ملی و انجام کارهای فرهنگی و آموزشی میسر است.

وی افزود: بر همگی روشن است که هیات حاکمه آمریکا تحت سیطره جهانی صهیونیسم قراردارد، استراتژی آن ها نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است، آن ها به جز براندازی به چیز دیگر نمی اندیشند پس تقاوتی ندارد کدام نامزد انتخاباتی در آمریکا انتخاب شود فقط ممکن است تاکتیک آن ها متفاوت باشد، ایران اسلامی کشوری مستقل است و با تکیه بر ظرفیت های داخلی روی پای خود می ایستند و راه خود را با صلابت ادامه می دهد و اعتنایی به برخی پالس های نابهنجار برخی سیاسیون داخل کشور ندارند که نگاه به غرب دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: مقام معظم رهبری بیش ترین اختیارات را بر اساس قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به دولت آقای روحان داده اند اما این دولت کمترین بهره را از آن برد، با وجود تشکیل شورای سران سه قوه شاهد افزایش چند برابری قیمت کالاها هستیم، علت چیست، آیا علت بی تدبیری برخی مدیران و دولتمردان و سو مدیریت و بی برنامگی است؟ همه آن ها است و در کنار آن باید اضافه نمود که دولت خود را از جمع نخبگانی کشور در حوزه های مختلف دور کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس عنوان کرد: هنوز ۹ ماه فرصت باقی است بیایید قرارگاه خدمت تشکیل دهید و با بهره گیری از نیروهای کارامد و انقلابی با رویکرد مدیریت جهادی به وضعیت نابسامان اقتصادی مردم سامان دهید.

وی ادامه داد: امت اسلامی و مردم مسلمان و حتی غیر مسلمان ایران اظهار تاسف و تنفر خود را از هیات حاکمه فرانسه اعلام می نماید، امت اسلامی ضمن احترام به همه ادیان الهی و پیامبران از رهبران دینی جهان به ویژه پاپ اعظم انتظار دارد که این حرکت غیر توحیدی و غیر اخلاقی دولتمردان فرانسه را محکوم و همه را به توحید عملی و وحدت دعوت کند، از دولت و ملت عراق و جریان مقاومت در آن کشور به لحاظ پافشاری در اجرای قانون تخلیه پایگاها های آمریکایی از آن کشور تشکر کنم که این پایگاه ها محل اختلاف افکنی در بین امت اسلامی و سرکوب جریان مقاومت است.

زاهدی گفت: دهه آینده برای ایران دهه فرصت و چالش ها است، باور دارم که باید زمینه های انتقال مسئولیت ها به نسل سوم و چهارم با فشار بیشتری صورت پذیرد، بزرگترین فرصت همین نسل جوان انقلابی و میهن دوست است.

وی در پایان بیان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی منظومه ای دارد که درون آن منظومه نظام های مختلفی وجود دارد، باید آن ها را استخراج و برای نسل جوان کشور و جوانان سایر کشور ها تبیین کنیم، برخی نظام های این مکتب عبارت هستند از نظام عقیدتی، فکری،سیاسی، اجتماعی و مدیریتی و… وظیفه همه دستگاه ها است که در خصوص تبیین نظام های مکتب حاج قاسم در کتب درسی محتواهای لازم را اضافه کنند.