نمایش نوار ابزار

بیانیه فراکسیون مهدویت به مناسبت نهم ربیع الاول روز بیعت با ولایت

⭕ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» ، سوره انبیاء ، آیه ۱۰۵

نهم ربیع الاول، عید بیعت با حضرت مهدی ارواحنا فداه، هر سال نور امید به دل‌ها می‌ تاباند، و جان های تشنه را از سرچشمه خوبی ها سیرآب می کند.

این روزها که مشکلات، امان ها را بریده است، امیدها به ظهور منجی عالم بشریت بیشتر شده است و عالم بیش از هر زمانی نیازمند تحول و تکامل است.

دنیای خسته از ظلم و جور خودکامگان، به دنبال آینده‌ای روشن و جهانی پر از عدل و داد است که دست این ستمگران از آن کوتاه باشد.

انتظار ظهور، یعنی آمادگی معنوی و تجلی عملی در مسیر آن برنامه پرشکوه. این آمادگی در سایه ایمان قوی، اعمال صالح و فراگیر شدن معنویت و احیای مکارم اخلاقی صورت می‌ پذیرد همانطور که قرآن مجید درباره یاران حضرت مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) می‌فرماید: خدا وعده حکومت روی زمین، حکومتی آمیخته با امنیت و آرامش و عدل و داد را به کسانی داده که دارای ایمان و عمل صالح اند.

امسال در جشن امامت و عید بیعت، که بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری جشن ها و اجتماعات وجود ندارد، بیش از هر زمانی توجهات مان را معطوف به آن امام غائب از نظر نماییم.

مردم عزیز ایران اسلامی که در کلام و باور امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (حفظه الله) امت زمینه ساز ظهور هستند، در رقابتی عاشقانه، و با تلاش های خالصانه در خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین، قوت قلب یکدیگر هستند.

در این دوران کرونایی باید برای نجات عالم از این ویروی منحوس بیش از هر زمانی دست به دعا برداریم؛ دعا برای شفای بیماران و گرفتاران در تخت های بیمارستان و دعا برای سلامتی و توفیق کادر فداکار درمان، که این روزها رسالتی زینبی بر دوش دارند.

یاد همه شهیدان را گرامی می داریم، شهدای جبهه مقاومت و مدافعان اسلام و حریم اهل بیت و ولایت، و چهره شاخص مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی.

فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید بیعت حضرت ولی عصر (عج) به آزادمردان عالم و مردم ایران عزیز اسلامی- به عنوان پرچمداران تحقق حکومت عدل الهی-، با مقام ولایت و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و اطمینان می دهیم از تمام ظرفیت های مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق آرمان های مهدوی و تمدن سازی نوین اسلامی استفاده شود.
انشاالله به زودی با ادعیه زاکیه حضرت مهدی عج شاهد رفع بلاها و مشکلات از جوامع اسلامی و ملت های مستضعف باشیم.

به امید پیروزی نهایی جبهه ی مستضعفان علیه مستکبران جهانی.

والسلام علی عبادالله الصالحین
محمّد مهدی زاهدی
رئیس فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی