نمایش نوار ابزار

دفاع مقدس تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، این دفاع مشروع را نگینی درخشان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدّس را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

《جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد》                  مقام معظم رهبری

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور حماسه سازی و رشادت های غیور مردان و شیرزنان این سرزمین است را صمیمانه به محضر ملت شریف ایران ، خانواده های معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، همچون نگینی، تا همیشه بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و  سردار دلها  حاج قاسم سلیمانی، بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سالِ طلایی از دوران انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای ذیقیمت به دست آمده کوشا باشیم.

در دوران فعلی، سرلوحه فعالیت مسئولین باید  خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم با همان روحیه انقلابی و مدیریت جهادی باشد.

 محمد مهدی زاهدی

نماینده مردم شریف کرمان و راور/