نمایش نوار ابزار

پیام تبریک زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در پی قهرمانی تیم هندبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر کشور و صعود به جام باشگاه های آسیا

پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، طی پیامی قهرمانی تیم هندبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر کشور و صعود به جام باشگاه های آسیا را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر مسرّت بخش قهرمانی تیم هندبال مس کرمان و راهیابی به جام باشگاههای آسیا تکرار موفقیت های فرزندان دیار کریمان و نسل سلیمانی ها ، و یادآور جوشش و کوشش بی وقفه جوانان این خطه در گذر تاریخ است.

اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به مردم عزیز استان کرمان، جامعه ورزش، هیأت مدیره و مدیران باشگاه فرهنگی-ورزشی صنعت مس کرمان، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت هندبال تبریک عرض می نمایم.

تقدیر ویژه ای دارم از کادر فنی، بازیکنان، هوادارن و سرپرست تیم هندبال باشگاه صنعت مس که از نزدیک طی چند ماه گذشته نظاره گر تلاش و رقابت های سنگین ایشان بودم.

امیدوارم در ادامه این موفقیت ها، شاهد صعود و افتخارآفرینی سایر تیم های ورزشی استان از جمله صعود تیم فوتبال صنعت مس کرمان و رفسنجان به لیگ برتر باشیم.

از مدیران شرکت های صنعتی و معدنی استان، از جمله شرکت ملی مس ایران، شرکت صنعتی گلگهر و گوهرزمین، بواسطه حمایت از حوزه ورزش استان تشکر می نمایم و امیدوارم ضمن تداوم این حمایت ها، توجه ویژه ای نیز به ورزش بانوان، معلولین و جانبازان معطوف گردد.

محمّد مهدی زاهدی
نماینده مردم شریف کرمان و راور
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی