نمایش نوار ابزار

تمجید رییس کمیسیون آموزش مجلس از سریال پرمخاطب “پایتخت”

زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عوامل ساخت سریال پایتخت، گفت: برای بیان انتقاد ابتدا از عوامل سریال تشکر شود، بعد سیل نقدها را روانه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از سریال محبوب پایتخت در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «بعنوان یک ایرانی، گلایه دارم از کسانیکه در دفتر کارشان با ماسک و دستکش و فاصله دو متری از همکارانشان نشسته اند و غیرمنصفانه نقد کردند و ندیدند زحمات شبانه روزی گروه سازنده ⁧سریال پایتخت⁩ را که تا آخرین روز اسفند ۹۸ با عشق به هموطنان و بدون در نظر گرفتن خطرات ویروس منحوس ⁧کرونا⁩ کنار هم نشستند، بازی کردند و ساختند تا بتوانند برای ساعتی در این ایام سخت و پراز دلهره، لبخند را بر لبان مردم بنشانند؛ که البته مردم با نشستن پای تلویزیون در ساعت پخش این سریال و تبدیل آن به پر مخاطب ترین و محبوب ترین سریال تلویزیونی، به حق جواب زحمات این گروه هنری را دادند.

انتظار بود اگر انتقادی داشتید آن را در زمانی مناسب بیان می‌کردید و شایسته‌تر بود ابتدا از عوامل سریال تشکر می شد و بعد سیل نقدها را روانه می کردید. امیدوارم بیش از این، قدردان تلاش ⁧هنرمندان⁩ عزیز کشورمان باشیم. خدا قوت به همه عوامل سریال جذاب پایتخت».