نمایش نوار ابزار

پیام نوروزی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در کنار کادر درمانی بیمارستان

ملت بزرگ ایران

امسال نوروزمان را در کنار مدافعین سلامت آغاز کردیم به پاس تجلیل از تلاش های جانانه و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ها.

در این ساعت و در هنگام تحویل سال نو نمی خواهم از درد هایی که بر ما رفت سخن بگویم هر چند نمی توان از حاج قاسم سلیمانی یاد نکرد و نمی شود با هم میهنان عزیزمان که دچار رنج ها و غم هایی شده اند، همدردی نکرد.

کرونا که نفس ها را تنگ می کند، اما امیدوارم چشم مسئولان را باز کند تا ببینند که نفس مردم تنگ شده است و به آنها یاد آوری کند که دستان آلوده نه تنها باعث بیماری خود فرد می شود که مهم ترین عامل گسترش بیماری در جامعه هستند. دستهای آلوده را باید شست و اگر کار از کار گذشته افراد ناپاک قرنطینه شوند، تا فساد از چهره كشور پاك شود و مردم به آرامش برسند.

به یقین روز های سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و ایران آینده ، ایرانی قوی تر، قدرتمندتر و با صلابت تر، بر قله های پیشرفت متکی بر علم و فناوری خواهد بود.

اما همشهریان و هم استانی های عزیزم
مردم شریف کرمان و راور

فرصت را مغتنم شمرده و از حضور گرم تک تک شما عزیزان در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر می کنم و از اینکه به خادم خود و فرزند کرمان برای سومین دوره اعتماد کردید سپاسگزارم.

اینک نیازمند وحدت و همدلی برای پیشرفت کرمان و ایران عزیز هستیم. کرمان آینده ، به مدد جوانان غیور آن که این روزها شاهد همدلی و فعالیت های جهادی و داوطلبانه آنها هستیم، کرمانی پیشرو در حوزه صنایع خلاق و فناور خواهد بود.

در طول سال های گذشته گام های بزرگی برای ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم جهت پیشرفت کرمان برداشته شد، از توسعه شبکه ریلی و جاده ای گرفته، تا پیگیری انتقال آب و توسعه شبکه گازرسانی و از همه مهمتر راه اندازی مراکز رشد و فناور و مراکز پژوهشی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، که البته نیاز به حمایت های بیشتری در این حوزه هست.

در گام بعدی، به دنبال ایجاد صنایع فناور و نوآور باشیم، که بتوان ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید، برای استان عزیزمان خلق ارزش و ثروت نماییم.

امیدوارم سال ۱۳۹۹ به فضل پروردگار متعال ، سال پویایی اقتصاد دانائی محور و تحقق اهداف بلند و سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان باشیم.