نمایش نوار ابزار

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس : تغییرات مثبت در قوه قضائیه افزایش اعتماد عمومی را به دنبال دارد/ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز کشورمان وقتی این قاطعیت برخورد نظام و قوه قضائیه را با مفاسد اقتصادی و ایجاد عدالت اجتماعی مشاهده کنند حتما خوشحال خواهند شد .

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با سخنان شب گذشته رئیس قوه قضائیه در گفتگوی تلویزیونی با مردم اظهار داشت : ما از مواضع حجت الاسلام رئیسی ریاست قوه قضائیه تشکر می کنیم زیرا مواضع بسیار خوب و انقلابی را در پیش گرفته اند و در مبارزه با فساد وی را جدی می بینیم .

وی گفت: امیدواریم در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق باشند و مطمئنا مردم عزیز کشورمان نیز وقتی این قاطعیت برخورد نظام و قوه قضائیه را با مفاسد اقتصادی و ایجاد عدالت اجتماعی مشاهده کنند حتما خوشحال خواهند شد .

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: دستور تغییر قانون استفاده از چادر برای مجرمین زن دستور خوبی بود زیرا زنان با همان روال عادی و رعایت مسائل شرعی در جلسات دادگاه حضور پیدا می کنند.

زاهدی در رابطه با شفافیت مالی قوه قضائیه عنوان داشت : بحث شفافیت مالی قوه قضائیه مدتی نیز در مجلس مطرح بود و این که قوه قضائیه بتوانند سالانه گزارش مالی خود را ارائه دهد بحث مهمی است.

ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس توضیح داد: قوه قضائیه روند خوبی را دنبال می کند و اگر این روند ادامه داشته باشد مطمئنا دیگر در دستگاه های دولتی و بخش خصوصی نباید به دنبال فساد از نوع مالی باشیم بلکه قابلیت ها، لیاقت ها و روال های قانونی ملاک عمل قرار می گیرد.

وی در خصوص ارائه لیست اموال مسئولین و خانواده هایشان نیز ابراز داشت: مسئولین باید خیلی شفاف نسبت به ارائه اموالشان اقدام کنند و ممکن است این شفافیت به صورت اعلان عمومی نباشد ولی دفتر ریاست قوه باید اطلاع از اموال تمامی مسئولین در رده های مختلف کشور داشته باشند.

دیدگاه ها