نمایش نوار ابزار

حضور آگاهانه در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت ایران است

به گزارش سفیر کرمان – محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره وظیفه مردم برای برگزاری انتخابی پرشور اظهار داشت:‌ دشمنان برای ایجاد جنگ فرسایشی داخلی در کشور ما برنامه‌ریزی کرده‌‌اند.

وی افزود:‌ یکی از معاندین نظام کمپینی برای عدم شرکت ملت ایران در انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی کرده است و این عامل خارجی به دنبال آن است که جنگ نرم و براندازی را به گونه دیگری در کشورمان اجرایی کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن با نیت براندازی به دنبال آن است که با دلسرد کردن مردم  و عدم مشارکت  در انتخابات مشروعیت را نظام را زیر سؤال ببرد.

زاهدی تصریح کرد: اگر مشروعیت نظام زیر سؤال برود مشکلات متعددی در حوزه امنیتی گریبانگیر کشور خواهد شد و دشمن تلاش خواهد کرد تا با  رو در رو قراردادن مردم در مقابل هم و نیز در مقابل مسئولین کشور را به سمت نابودی و ناامنی سوق بدهند.

وی افزود: حضور جدی و آگاهانه مردم در پای صندوق‌‌های رأی موجب تضمین امنیت و اقتدار کشور شده و مشارکت مردم باعث انسجام ملی خواهد شد، لذا این اقدام سدی جدی مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولین گلایه دارند اما آنها بحث نظام و انقلاب و حاکمیت را جدا از این موضوع می‌دانند.

زاهدی با بیان اینکه طبق فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: اگر مجلس انقلابی و مقتدر تشکیل شود قطعاً می‌تواند قوه مجریه را برای رسیدگی به مطالبات اقتصادی و معیشتی و دیگر مسائل کشور هم به خط آورد.

وی تصریح کرد: اگر مجلس منفعلی داشته باشیم که در برابر مسائل انقلاب و نظام کاری نکند قطعاً در آینده هم مشکل خواهیم داشت.