نمایش نوار ابزار

انتقاد شدید از وضعیت خدمات بیمه‌ای و درمانی بازنشستگان فولاد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد شدید از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد در خصوص وضعیت درمانی و خدمات بیمه‌ای این افراد اظهار ناخرسندی کرد.

محمدمهدی زاهدی در دیدار وزیر کار از شریعتمداری خواست برای جلوگیری از تضییع حق بازنشستگان برای پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق از سال ۱۳۹۱ تاکنون اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نسبت به عدم همطرازی حقوق و مزایای بازنشستگان و شاغلان ذوب آهن گلایه شدید کرده و از وزیر کار درخواست کرد: هیات کارشناسی برای بررسی این موضوع تعیین شود تا حقی از آنها تضییع نشود.

در این نشست وزیر کار دستورات اقدامات لازم برای رفع مشکلات را در دستور کار قرار داده و مقرر شده است، طی چند روز آینده مشکلات بیمه‌ای بازنشستگان مرتفع و شرکت پشتیبانی خدمات بیمه‌ای (بیمه‌گذار) معتبر و توانمندی جایگزین بیمه‌گذار شود و در راستای ارتقاء مناسب و پوشش خدمات درمانی و بیمارستانی اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

همچنین بر اساس درخواست زاهدی و دستور وزیر طی چند روز آتی معاون وزیر و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به کرمان سفر داشته و در راستای بررسی میدانی مشکلات بازنشستگان نشست‌هایی با کارکنان و همچنین بازنشستگان جلساتی تشکیل شود.

در این دیدار اعلام شده که با پیگیری‌های صورت گرفته و با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی فولاد، دو معدن زغال‌سنگ در کرمان آماده بهره‌برداری شدند و در تیر ماه سال جاری با حضور وزیر آغاز به‌کار کنند.

دیدگاه ها