نمایش نوار ابزار

حضور باشکوه مردم در انتخابات 2 اسفند یاس دیگری را به دشمنان تحمیل می کند

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: استکبار و ایادی آنها در منطقه و حتی برخی فریب خوردگان در داخل کشور تلاش می کنند تا فضا ایجاد شود تا مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه کم شود.

وی افزود: وظیفه ملی و دینی ایجاب می کند که ملت بزرگ ایران پای صندوق های رای آمده و هوشیارانه و با بصیرت فراوان، دشمن و توطئه های آن را شکست دهند و این هوشمندی مردم ایران در حضور میلیونی در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پیام های بسیار عمیقی برای منطقه وجهان داشت.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران و آزادیخواهان جهان با حضور حدود 50 میلیونی در تشییع پیکر شهدای محور مقاومت نشان دادند که بصیرت آنان همواره استکبار جهانی را شکست خواهد داد.

زاهدی افزود: مردم منطقه به امریکایی که با اقدامات رسانه های صهیونیستی، سپاه را یک نیروی تروریستی در جهان معرفی کرده بود را خنثی کرده و اعلام کردند که حاج قاسم مرد صلح بود و مدافع امنیت منطقه و جهان محسوب می شد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی داعشیان را از منطقه محو کرده و مبارزه واقعی با تروریسم بود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً ملت بصیر و هوشمند ایرانی اسلامی در انتخابات اسفندماه شرکت کرده و به ترامپ و امثال او ثابت خواهند کرد که ملت کشورمان بیدار بوده و حضور جدی آنان در انتخابات، یاس دیگری را به استکبار جهانی تحمیل خواهد کرد.

دیدگاه ها