نمایش نوار ابزار

انقلاب اسلامی ما را از نوکری آمریکا به سروری در منطقه رساند

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شاهد شهر کرمان گفت: اتفاقات بزرگی طی ۴۱ سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش افتاده است به طوری که قبلا از کمتر از ۱۰ درصد کل دبیرستان های کشور فنی حرفه ای و هنرستان بودند و اکنون حدود ۴۲ درصد مدارس ما هنرستان است.

محمدمهدی زاهدی افزود: دانشگاه های مختلفی در استان کرمان وجود دارد و انقلاب اسلامی ظرفیت های زیادی را در کشور ایجاد کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: زمان جنگ ما سیم خاردار نداشتیم و نمی گذاشتند ما این کالا را وارد کشور کنیم اما امروز موشک های دور برد و نقطه زن تولید داخل داریم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما را از نوکری آمریکا به سروری در منطقه رسانده و به ما عزت و اقتدار داده است لذا نباید برخی از مشکلات که نمی شود کتمانش کرد را به انقلاب نسبت بدهیم.

وی گفت: باید به روح بلند امام خمینی (ره) درود بفرستیم که ما را به استقلال، خودکفایی و خودباوری رساند و ما امروز مدیون امام و شهدا بویژه سردار شهید سلیمانی هستیم که امنیت و آسایش ما را تامین کرده اند.

هزار و ۶ پروژه در بخش های دولتی و غیردولتی استان کرمان با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان به مناسبت چهل و یکمین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.