نمایش نوار ابزار

باید مالیات اصناف وبنگاهها عادلانه وغیر قابل تبعیض باشد

 محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اعلام اینکه وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست اعلام داشت:برای برون رفت از این وضعیت باید مالیات اصناف و بنگاههای اقتصادی عادلانه و غیر قابل تبعیض باشد و از فرار مالیاتی دانه درشتها که باعث ورشکستگی اصناف و مشاغل دیگر میشود جلوگیری کرد.

پروفسور زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بین جمعی از اصناف تهران با اشاره به حضور با شکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور دشمن شکن  ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه ای از وفاق و یکدلی را خلق کرد. پیام این حضور میلیونی، نمایش عمق پیوند ناگسستنی مردم با خادمین خود به رُخ جهانیان است. این شکوه پر نشاط، حکایت از “روزهای خوب فردا” دارد.  

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اعلام اینکه رتبه ایران در جهان در زمینه سرمایه گذاری  154  و در زمینه پرداخت مالیات غیر شفاف و تبعیض آمیز بنگاهها دارای رتبه 153 و در زمینه محیط کسب و کار جایگاه 138 را دارد  که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

زاهدی افزود: برای برون رفت از این وضعیت باید مالیات اصناف وبنگاهها عادلانه وغیر قابل تبعیض باشد و از فرار مالیاتی دانه درشتها که باعث ورشکستگی  اصناف ومشاغل دیگر میشود جلوگیری کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ ادامه داد: با استفاده از دانش بومی ،بهره گیری از نیروی کار ایرانی، تقویت تولید ملی و مصرف کالای ایرانی می توان مسیر رشد اقتصاد کشور را رقم زد و فضای کسب وکار را برای بنگاههای اقتصادی و اصناف رونق بخشید.

 

دیدگاه ها