نمایش نوار ابزار

راهپیمایی روز قدس ابراز برائت از رهبرانی است که منافع اسلام را زیر پا می‌گذارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: راهپیمایی روز قدس امسال ۲ وجه دارد که یکی در ادامه مبارزه مستمر امت اسلام علیه آمریکا و جریان صهیونیست در دنیا است و دیگری ابراز برائت ازچنین رهبرانی که حاضر هستند به راحتی منافع امت اسلام را زیر پا بگذارند.
محمدمهدی زاهدی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: شیطنت و خصومت آمریکا همیشه بوده و شایسته لقبی که به نام شیطان بزرگ به او دادیم است. از آمریکا متعجب نیستیم بلکه از برخی کشورهای مسلمان متعجبیم که چگونه حاضر هستند تا منافع شیطان را بر منافع اسلام و مسلمانان ارجح بدانند.
شیطنت آمریکا کوچکترین تاثیری در راهی که جمهوری اسلامی ایران، مردم و نظامش برای آینده خود ترسیم کردند ندارد
راهپیمایی روز قدس در ادامه مبارزه مستمر امت اسلام علیه آمریکا و جریان صهیونیست است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبران امت اسلامی باید اینگونه رفتارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسند و با آنها مقابله کنند؛ لذا راهپیمایی روز قدس امسال 2 وجه دارد که یکی در ادامه مبارزه مستمر امت اسلام علیه آمریکا و جریان صهیونیست در دنیا است و دیگری ابراز برائت از چنین رهبرانی که حاضر هستند به راحتی منافع امت اسلام را زیر پا بگذارند.

آمریکا دوباره سپاه را در لیست تحریم‌ها قرار داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار این‌ها مسائل دیگری نیز وجود دارد از جمله اینکه شیطان بزرگ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست قرار داد و اخیرا دوباره آن را به لیست تحریم‌ها اضافه کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در راهپیمایی روز قدس باید محکم بگوییم که اینگونه شیطنت‌ها کوچکترین تاثیری در راهی که جمهوری اسلامی ایران، مردم و نظامش برای آینده خود ترسیم کردند ندارد و از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و محکم ایستادند

دیدگاه ها