نمایش نوار ابزار

مبارزه با فساد را از اول خدمت سرلوحه کار خود قرار داده ام و در این موضوع برای احقاق حق مردم ذره ای کوتاه نخواهم آمد

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن اعتراض به عزل مدیرعامل مدبر، انقلابی و فساد ستیز شرکت ملی صنایع مس ایران بر مبارزه با فساد تا لحظه آخر در جهت احقاق حق مردم تاکید کرد.

به گزارش سفیر کرمان- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور، عنوان کرد: حضرتعالی در عمل و گفتار نشان دادید که پاکدستی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد را دنبال می‌کنید. اخیراً در وزارت صمت اتفاقی افتاده است که حسب ظاهر خلاف این مشی جناب‌عالی است؛ خواهشمند است هیاتی را مأمور کنید که علت عزل مدیرعامل پاکدست، انقلابی، مدیر، مدبر، کارآمد و مبارزه با فساد شرکت ملی مس ایران را جویا شوند.

مشاهده فیلم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: جالب است بدانید چند روز قبل از عزل وی، حکم اولیه زندان و بازداشت برای برخی از افرادی که در زیرمجموعه‌های این شرکت سواستفاده‌های چندصد میلیاردی انجام داده بودند، صادر شده بود؛ حال این شبهه ایجاد شده که آیا جرم این مدیر مدبر و انقلابی مبارزه با فساد بوده است.

راهدی افزود: امیدوارم حضرت عالی هیاتی را مامور رسیدگی به این عزل نا‌به‌جا تعیین و نتیجه آن را به مردم اعلام کنید تا این شبهه برطرف شود که علت عزل مبارزه با فساد نبوده است. ضمن آنکه به مدیران جدید بایستی گفت اگر بخواهید سرپوشی روی آن بگذارید، ملت و مردم کرمان ساکت نخواهند نشست