نمایش نوار ابزار

بازنگری عملیات احداث محور ترانزیتی گلباف-شهداد-نهبندان

محمدمهدی زاهدی از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در احداث محور ترانزیتی گلباف-شهداد-نهبندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آخرین اقدامات صورت گرفته پیرامون مسیرهای گلباف-شهداد و شهداد-نهبندان و بازنگری و آغاز عملیات احداث محور ترانزیتی گلباف-شهداد-نهبندان در آینده نزدیک خبر داد.

زاهدی گفت: در تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، موضوع توجه و عنایت به دو مسیر یاد شده پیگیری شد و وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه راهسازی باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسیر گلباف-شهدا که به عنوان یک مسیر عمقی در نظر گرفته می‌شود، متعلق به وزرات راه و شهرسازی و مسیر شهداد-نهبندان نیز مربوط به اداره کل راهداری بوده که در همین راستا وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

زاهدی با تاکید بر اینکه در این تماس تلفنی مقرر شد دستورات لازم به هر دو اداره کل در استان برای سرعت بخشی به تعیین تکلیف این دو مسیر صادر شود، افزود: امیدواریم با همت مسئولان استانی، مسیر گلباف به شهداد هر چه سریعتر به اتمام رسد و احداث مسیر شهداد-نهبندان نیز که قبلا طراحی شده بود، مورد بازنگری جدید قرار گرفته و براساس بازنگری جدید عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز شود.