نمایش نوار ابزار

ادامه نهضت مدرسه سازی در مسیر خدمت / افتتاح دبیرستان پسرانه  خیرساز صفری  در سراسیاب فرسنگی

به گزارش سفیر کرمان در ادامه برنامه های سفر وزیر محترم آموزش و پرورش به کرمان با حضور پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم کرمان و جمعی از مسئولین صورت گرفت، مدرسه 12 کلاسه خیر ساز صفری در منطقه سراسیاب فرسنگی کرمان افتتاح گردید.

محمدمهدی زاهدی با بیان سخنانی در آئین افتتاح این مدرسه ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش به خاطر سفر به کرمان علیرغم مشکلات کاری زیادی که داشته اند این سفر را باعث خیر و برکت در حوزه آموزش و پرورش استان کرمان دانست و توسعه فضای آموزشی شهر کرمان در راستای افتتاح پروژه های آموزشی در این سفر را گامی مهم دانست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست از وزیر آموزش و پرورش جهت اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه در حال ساخت آموزشی در منطقه سراسیاب فرسنگی بر لزوم توجه ویژه به توسعه فضای آموزشی در این منطقه تاکید کرد.

زاهدی منطقه سراسیاب فرسنگی را یکی از مناطق شهری کرمان عنوان کرد که دارای شورای محله خود جوش می باشد و بسیاری از مشکلات این منطقه توسط این شورا بر طرف می شود ایشان بر لزوم تقدیر از اعضای شورای محله سراسیاب توسط وزیر کشور تاکید کرد