نمایش نوار ابزار

بسیج مظهر عشق و امید ملت ایران و یاور مستضعفین عالم

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان  و راور و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج مظهر عشق و امید ملت ایران و یاور مستضعفین عالم است.محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: بسیج مظهر عشق و امید ملت ایران و یاور مستضعفین عالم است و در طول سالیان سال این نهاد انقلابی و مردمی در میدان سازندگی، منشا خدمت به محرومین و مستضفین است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام بسیج و بسیجی با ایثار، شرافت و خدمت عجین شده است، گفت: نقش بی بدیل بسیج در مسیر پیشرفت و سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، هسته‌های علمی و اندیشه‌ورز ستودنی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نقش آفرینی اساتید و دانشجویان بسیجی در پیشرفت‌های نانوفناوری و زیست فناوری، هوافضا، داروسازی و پزشکی، صنایع دفاعی و موشکی و بسیاری از حوزه‌های فناورانه و نوآورانه تجلیل کرد.

رئیس هیات پارلمانی مجلس شورای اسلامی در مجمع مجالس آسیایی، الگوبرداری ملّت‌های آزاده دنیا از بسیج را نشان از کارآمدی و اثربخشی این نهاد مردم‌پایه خبر داد و گفت: رمز موفقیت و ماندگاری بسیج، اخلاص و صداقت است./