نمایش نوار ابزار

زاهدی خبر داد: آغاز عملیات اجرای پروژه بزرگ زیرساختی انتقال برق راور با اعتبار بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال

به گزارش سفیر کرمان- با پیگیری و حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلان پروژه انتقال برق فشار قوی جهت استفاده صنعتی در شهرستان راور آغاز به کار کرد.

اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان به طول 40 کیلومتر از پست 2 شهرستان زرند به راور با حضور پروفسور زاهدی آغاز گردید و مقرر شده است 140 مگاوات برق مورد نیاز صنایع راور را تامین نماید.

به گفته ی زاهدی هدف اصلی از ایجاد این خط انتقال برق اولا تامین برق مورد نیاز صنایع فولاد این شهرستان است که تقریبا 20 مگاوات برآورد شده است و ثانیا تامین برق مورد نیاز تمامی صنایع شهرستان راور تا 120 مگاوات است که در راستای مسئولیت اجتماعی صنایع فولاد جهت تامین برق مورد نیاز صنایع کوچک و مصارف دیگر در شهرستان راور تخصیص داده خواهد شد.

شایان ذکر است با شروع این خط انتقال برق و راه اندازی فازهای توسعه فولاد راور به زودی زمینه اشتغال 600 نفر دیگر از جوانان و متقاضیان اشتغال در فولاد راور فراهم خواهد شد.

زاهدی کارخانه فولاد راور را برکتی برای این شهرستان و استان عنوان داشت که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق تولید و کسب و کار، زمینه ساز مهاجرت معکوس فارغ التحصیلان دانشگاهی، نخبگان و جوانان راوری به زادگاه خود شده است.