نمایش نوار ابزار

پیام تبریک زاهدی به قهرمانان و مربیان افتخار آفرین ایران و استان کرمان در کاروان پاراآسیائی هانگژو

به گزارش سفیر کرمان- محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی افتخارآفرینی کاروان پاراآسیایی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام نماینده کرمان و راور خطاب به ورزشکاران، مربیان، مدیران، دست اندرکاران و سرپرست کاروان فرزندان ایران به شرح ذیل است:
با اهداء سلام و درودکسب مقام ها و عناوین ارزشمند قهرمانی پاراآسیائی ۲۰۲۳ را به شما، ملت بزرگ ایران و مردم استان پهناور کرمان تبریک و خداقوت عرض می نمایم.

کسب این عناوین ارزشمند، همواره زینت بخش تابلوی کوشش و توانمندی شما عزیزان، و نماد افتخاری بر صفحات درخشان و زرین همت و صلابت مردان و زنان با اخلاص و غیرتمند دیار شیرزنان و دلاورمردان است.

به نمایندگی از مردم شریف و نجیب شهرستان های کرمان و راور مراتب تبریک و افتخار خود و هم استانی‌های نجیب و قدرشناس این دیار قهرمان پرور را تقدیم حضور یکایک شما قهرمانان عزت آفرین ایران اسلامی می نمایم.

جا دارد از مدیریت شایسته جناب آقای دکتر غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و جنای آقای دکتر کمال جوانمرد سرپرست کاروان پارالمپیک کشور در به ثمر رسیدن این نتایج ارزشمند و تاریخی، تجلیل نمایم.