نمایش نوار ابزار

زاهدی: طوفان الاقصی ثمره مجاهدت‌های بزرگمردی بود که انتفاضه سنگ را به صائقه موشک های دور برد مقاومت تبدیل کرد

به گزارش ایسنا  محمّدمهدی  زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در آئین رونمایی از  مستند  سرمشق که بر اساس زندگینامه یازده شهید والامقام شهر کاظم آباد ساخته شد از مجموعه فرهنگی آئینه سپهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاظم آباد تجلیل کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در این مراسم طی سخنانی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم غزه و  سکوت  جامعه  بین  الملل در برابر این همه ظلم آ‌شکار بیان داشت: امروز  کربلای  جهان  اسلام  غزه است و بعد از هزار و چهارصد سال باز هم یزیدیان آب را به روی اطفال بسته اند و تشنگی در غزه غوغا می کند. وی با بیان اینکه جوامع حقوق بشر کجا هستند تا  کودکان  مظلوم  غزه را ببینند، که از کمترین امکانات بی بهره اند و هر لحظه مظلومانه نگران از اصابت موشک بر آشیانه پر مهر خانه های شان و شهادت هم سن و سال های خود هستند و همچنان در کنار این همه جنایت، سکوت جوامع بین الملل ننگی بر پشیانی این مدعیان است.

رئیس اتحادیه نخبگان جهان اسلامی مجمع تقریب مذاهب با تجلیل از مواضع امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، رادمردی و استقامت مردم غزه را مثال زدنی دانست و بیان داشت: اگر امروز روح مقاومت در غزه وجود دارد و مردم مظلوم فلسطین با امید به آینده، در جهاد با رژیم غاصب صهیونیسم هستند حاصل مجاهدت های بزرگمردی است که  انتفاضه  سنگ را به  صائقه  موشک های دور برد مقاومت تبدیل کرد.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان این نکته که  حاج  قاسم  عزیز،  شهید  قدس است گفت: سردار سلیمانی در تمام لحظات زندگی با برکتش، آرمان آزادی قدس شریف در فکر و ذهنش بود، گفت: گرچه شهید سلیمانی در بین ما و مردم مظلوم غزه نیست، اما راه نجات و مبارزه با استکبار و مسیر شهادت طلبی را برای جریان های مقاومت ترسیم نمود. پروفسور زاهدی در پایان این مراسم با رونمایی از مستند سرمشق بر یادبود این مستند تقریظ زدند.

لینک خبر ایسنا :http://isna.ir/xdPRpC