نمایش نوار ابزار

با حضور زاهدی نماینده‌ مردم کرمان و راور مجتمع فرهنگی حضرت امام خمینی (ره) شهر راین افتتاح شد

به گزارش سفیر کرمان- همزمان با هفته دولت طی مراسمی با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده‌ مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان، جمعی از مسئولان، مردم و اهالی فرهنگ و رسانه، مجتمع فرهنگی دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) در شهر راین به بهره‌برداری رسید.

این مرکز فرهنگی با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور برای ساخت چندین باب مدرسه و مجتمع های آموزشی و فرهنگی در شهرستان های کرمان و راور گفت: ساخت این مجتمع با همّت و پی‌گیری جناب آقای دکتر زاهدی و از محل اعتبارات ملی آغاز شد و از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمان تکمیل گردید.

وی ادامه داد: از محل همین اعتبارات ما در هفته‌ی دولت تعداد ۷۱۳ کلاس درس را در سرتاسر استان آماده‌ی بهره‌برداری کرده‌ایم. مهندس هدایتی ضمن تشکر ویژه از تلاش‌های دکتر زاهدی در راستای تخصیص اعتبارات به نوسازی مدارس، افزود: اعتباراتی که امسال در دولت سیزدهم به نوسازی مدارس تخصیص داده شده، بی‌نظیر است و با این اعتبارات ما موفق شدیم تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام را که برخی از آن‌ها از سال ۱۳۹۰ بر زمین مانده بودند، تکمیل کنیم.

حضور در جمع مردم راین و دیدار و گفتکو با ایشان از دیگر برنامه های زاهدی در سفر به شهر راین بود. زاهدی از فعالیت مجدد دانشگاه پیام نور راین و اجرای چند پروژه عمرانی و گردشگری در این شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی راین به یکی از قطب های صنایع دستی و گردشگری استان تبدیل شود.