نمایش نوار ابزار

گلایه از کمبود پرواز و قطار از مبداء کرمان/ لزوم‌ توسعه راه‌های استان

ایسنا/کرمان تعدادی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند.

به گزارش  ایسنا، در این دیدار توسط حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، حجت الاسلام حسین جلالی و دکترمحمدمهدی زاهدی، موضوعات مهم و متعددی در حوزه توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی استان کرمان مطرح شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در تشریح بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: توسعه و بازسازی راه‌های مواصلاتی استان کرمان و تسریع ساخت مسکن ملی از موضوعات و مطالبات جدی از وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بود.

وی با اشاره به چالش حاشیه نشینی در استان از جمله شهر کرمان، سرعت بخشیدن به ساخت مسکن ملی را ساز و کاری موثر در این زمینه دانست و این موضوع را یکی از مطالبات اصلی نمایندگان از وزارت راه و شهرسازی عنوان داشت.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به وضعیت راه‌های استان بر لزوم تخصیص سهمیه قیر رایگان به این حوزه و ساماندهی جاده‌های ورودی به استان کرمان و توسعه ترمینال بین المللی فرودگاه کرمان تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه کرمان مقصد بسیاری از هموطنان و مسلمانان از اقصی نقاط دنیا برای زیارت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی است، وزیر راه و شهرسازی با این موضوع موافقت کرد.

زاهدی با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده در حوزه کرمان و راور، از پیگیری تکمیل جاده دو بانده کرمان-راور-دیهوک، بهسازی جاده‌های کرمان-شهداد، کرمان-راین و جاده جدید گلباف به کرمان خبر داد.

وی از پیگیری موضوعات متعددی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار و حوزه انتخابیه بم، ریگان، نرماشیر و فهرج توسط حجت الاسلام غضنفرآبادی و حجت الاسلام جلالی خبر داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از دعوت وزیر راه و شهرسازی برای سفر به استان کرمان گفت و افزود: آقای بذرپاش برای حضور در اواخر شهریور و بعد از اربعین حسینی برای بازدید از شهرستان‌های شمال و شرق استان کرمان خبر داد