نمایش نوار ابزار

ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز، اولویت اول شورای تأمین استان باشد

به گزارش سفیر کرمان- محمّدمهدی زاهدی نماینده مردم نجیب کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار فرشید انتصاب ایشان به سمت فرماندهی انتظامی استان کرمان را تبریک گفت.
زاهدی با تقدیر از سرداران رادان فرماندهی انتظامی کشور بواسطه انتخاب فردی خوشنام، کارآمد، توانمند و آشنا به مسائل استان برای فرماندهی انتظامی استان کرمان، از سردار فرشید خواست موضوع ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز را در حیطه مسئولیت های نیروی انتظامی با قوت پیگیری نماید.


زاهدی مواجه هوشمندانه نیروی انتظامی با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را ستود و از مطالبه عمومی برای برخورد قانونی با هنجارشکنان شد.
در این دیدار سردار ناصر فرشید با قدردانی از پیگیری های پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در موضوع ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز، تعامل مجلس و نهادهای نظامی و انتظامی را در برقراری امنیت عمومی، آرامش جامعه و آسایش هموطنان ضروری دانست.
فرماندهی انتظامی استان در این نشست گزارشی از برنامه ها و اولویت های خود ارائه کرد و گفت: در حوزه ی امنیتی، موضوع ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز و در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی بحث حجاب و عفاف حتما مورد توجه است.