نمایش نوار ابزار

زاهدی در جشن بزرگ عید غدیر: ولایت فقیه حلقه ی وصل امت با امامت

به گزارش سفیر کرمان- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جشن بزرگ عید غدیر و در جمع عاشقان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام به ذکر بخشی از فضایل و مناقب مولا علی از زبان و بیان حضرت رسول اکرم صلوات الله پرداخت.

زاهدی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم صلوات الله خطاب به جناب عمار که فرمودند: یا عمّار! اِنْ رَأَیتَ علیاً قَد سَلَکَ وادیاً و سَلَکَ الناسُ وادیاً غیرَهُ فَاسلُکْ مَعَ عَلِیٍّ وَدَعِ الناسَ، ای عمار! هر وقت دیدی که علی(ع) تنها به راهی می‌رود و همه مردم به راهی دیگر، تو مردم را واگذار و در مسیری برو که علی(ع) می‌رود، اعلام داشت: جایگاه ولایت فقیه در عصر ظهور، حلقه ی وصل امت با امامت است.

رئیس فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی، ولایت فقیه را تدبیر الهی و میراث گرانبهای ائمه معصوم (س) برای عصر انتظار عنوان داشت و گفت: برای آنکه مسامانان، در عصر ظهور به گمراهی نروند و امت اسلام دوام و بقا داشته باشد و حکومت اسلامی تشکیل دهند بایستی راهبری و رهبری این نظام اسلامی برعهده فقیه جامع الشرایطی باشد تا احکام و قوانین الهی را در جامعه اسلامی ساری و جاری سازد و به حکومت اسلامی نظم دهد و این نظم مبتنی بر قسط و عدل باشد.

نماینده مردم کرمان و راور از گروه های جهادی و مردمی برای خدمت رسانی به مردم و بویژه آبرسانی به مناطق حاشیه شهر تجلیل کرد و گفت: نهضت فعالیت های جهادی در کرمان و در شهر حاج قاسم سلیمانی و در پایتخت مقاومت جهان اسلامی الگویی برای کشور است.